اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۰۳۴

دین‌محمدی: می‌ترسیدم داور در رختکن هم بازیکنان را اخراج کند

دین‌محمدی: می‌ترسیدم داور در رختکن هم بازیکنان را اخراج کند
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: می‌ترسیدم داور به رختکن بیاید و بازیکنان ما را هم اخراج کند.
۰۲:۰۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگویی، در مورد تساوی یک بر یک مقابل بادران تهران گفت: در دقیقه ۱۰ مسابقه تیم من را به خاطر قلم‌بند ۱۰ نفره کردند. واقعاً در ۲۰ سالی که در فوتبال بودم چنین چیزی را ندیده بودم. قبل از این بازیکن من با بازیکن حریف سربه‌سر شد و توپ میانشان گیر کرد که داور به بازیکن تیم من کارت زرد نشان داد، بعد هم به داور گفتند این بازیکن قلم‌بند ندارد و بازیکنم را اخراج کردند. 

وی افزود: من وقتی اعتراض بازیکنان را دیدم وارد زمین شدم و از بازیکنان می‌خواستم بی‌خیال شوند، زیرا بازی‌های دیگری هم در لیگ داریم، اما داور من و سرپرست تیم را هم اخراج کرد. در ۱۰ دقیقه سه نفر از تیم ما اخراج شدند که تعجب‌آور بود. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز تصریح کرد: می‌ترسیدم داور بین نیمه به رختکن بیاید و بازیکنانم را از رختکن هم اخراج کند. خوشبختانه با وجود آنکه ۱۰ نفره شدیم، نباختیم و از حریف هم بهتر بازی کردیم. فقط سه موقعیت تک به تک را بعد از ۱۰ نفره شدن از دست دادیم. 

دین‌محمدی در مورد بازی هفته آینده با مس رفسنجان گفت: با تیم علی سامره بازی داریم، سامره تیم خیلی خوبی جمع کرده است، شرایطش هم بهتر از ماست. بازی سختی خواهیم داشت، اما ما برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین